SVS VR1 - Lisse VR1

Lisse VR1

Vrouwen Zaterdag, DA1, 2e klasse C

4 september 2010 13:30

Na een wat matige tot geen voorbereiding en al 3 bekerwedstrijden in de benen die wij allemaal hebben gewonnen en zo de 2e ronde hebben bereikt van de knvb-beker begon voor ons vandaag de competitie in de zaterdag dames 2e klasse. Deze 3 bekerwedstrijden zijn wij niet fris en fruitig uitgekomen en zijn er hier en daar wat pijntjes opgelopen, waardoor wij met een totaal niet fitte selectie aan de competitie moesten beginnen.

Door afwezigheid van: Gina, Borai, Shawni, Rox, Sherena, Mounia en Mandy en onze trainer Louis (Louis sterkte) moest Murat (oud-trainer) (Murat bedankt hiervoor!) voor vandaag een team zien bij elkaar te rapen om toch de competitie wedstrijd te kunnen spelen. Daardoor moesten wij van de jongere elftallen meisjes lenen, meisjes bedankt hiervoor! En door de afwezigheid van de mensen heeft Mandy toch haar spullen aangetrokken en is op de bank gaan zitten.

Dus in deze situatie begonnen wij aan deze wedstrijd, iedereen op een voor haar vreemde positie, maar het was niet anders en moesten het ermee doen en hiermee aan de slag gaan. We begonnen daardoor wat rommelig aan de wedstrijd, maar pakte na een tijdje de draad op, waardoor Lisse het even niet meer wist en wij zo onze kansen kregen, alleen helaas zonder goed einde, de kansen gingen er niet in. Bij rust was daardoor de stand ook 0-0.

In de rust weer wat zaakjes op orde gesteld en we gingen vol moet de 2e helft in, omdat we wisten dat we punten konden pakken, ondanks alles. Maar helaas zoals ze wel eens zeggen: Wanneer jezelf de kansen niet afmaakt, valt het doelpunt aan de andere kant! En dat was ons geval, uit een vrije trap wist Lisse de bal vanuit de kluts de bal in het doel te tikken 0-1. Nog niets aan de hand, want alles was nog mogelijk en we gingen verder, langzamerhand kregen we weer wat grip op het spel, alleen door een goede counter van de tegen partij werd het helaas, 0-2. Ook bij deze stand was alles nog mogelijk en gingen we er nog voor, en waardoor we door goede acties nog aardig wat kansen kregen om te scoren, alleen weer helaas het mocht niet zo wezen. Ook voor Nikki zat het niet mee zij viel halverwege de 2e helft weer geblesseerd uit aan haar knie, waardoor zij weer een geruime tijd niet kan voetballen. Heel veel sterkte Nikki! Naarmate de wedstrijd ten einde kwam gingen we wat minder werken en verloren onze 1ste partij in de 2e klasse daarom met 0-2. Helaas dames we hebben het goed gedaan ondanks de gehele situatie en gaan aan het werk voor de volgende wedstrijd, want volgende week wacht Barendrecht op ons.

Dames die mee hebben gedaan om ons uit de brand te helpen, bedankt hiervoor! En Louis en Nikki sterkte... En Rox en Gina snel terug keren we hebben jullie nodig!

Ladies tot dinsdag.

One(L)