SVS 3 - Zestienhoven 4

5 september 2015 11:30

André den Boer

Opstelling

De eerste bekerwedstrijd van het seizoen was uitermate geschikt om in cijfers uit te drukken:

• 40, het aantal minuten dat Dennis Noordzij te laat was, omdat hij eerst nog naar de kapper moest.
  • 4, het aantal personen dat een boete moest betalen wegens te laat komen.
  • 20, de hoogte van de boetepot in euro's na de eerste wedstrijd.
  • 15, het aantal spelers uit ons team dat niet mee kon doen met de wedstrijd. De redenen liepen uiteen van het zijn van invalde tot babysitten.
  • 4, het aantal doelpunten dat Peter van Assendelft scoorde in zijn debuutwedstrijd. Verder was zijn aandeel in de wedstrijd niet zo groot.
  • 3, het was de derde keer dat Remco van Mourik met de voetbaltas van iemand anders thuiskwam. Deze keer was Thomas van Campenhout het slachtoffer. Zijn eigen tas heeft Remco nog steeds niet terug. De vermeende dader schijnt zich ook bezig te houden met het ontvreemden van gebruikte handdoeken na de training. De verhalen gaan dat deze verwarde man regelmatig 's nachts door Ouderkerk struint met een zaklamp om het dorp "te bewaken".
  • 0, het aantal supporters langs het veld. Onze enige fan moest zich laten excuseren om onduidelijke redenen.
  • 2, het aantal keer dat er "HIJ NIET!" werd geroepen tijdens de wedstrijd. Dat is opvallend laag. Statistieken wijzen uit dat het aantal keren "HIJ NIET!" toeneemt als Danny Pacheco meespeelt.
  • 9, het aantal veters dat Sander Gouweleeuw heeft gestrikt tijdens zijn eerste wedstrijd als coach van de F6. De wedstrijd ging verloren met 4-12. Toch werd er na de wedstrijd meer getwijfeld aan de veterstrikkwaliteiten van Sander, dan aan het talent van de spelers.
  • 1, het aantal werelddoelpunten dat Ashwin van Jole in zijn voetbalcarrière heeft gescoord. Ashwin was zo blij met zijn doelpunt, dat hij na de wedstrijd gelijk naar huis ging om er een taart van te bakken.