SVS JO13-1 - Hillegersberg D1

22 januari 2011 10:00

Dick Vlasblom

Verslag van zaterdag 22 januari

We moesten zaterdag om 08:45uur verzamelen. In de kleedkamer kleden we ons om en kregen we onze opstelling te horen van onze trainer. Daarna gingen we naar het achterste veld om ons op te warmen. Om onze wedstrijd te spelen tegen Hillegersberg, een thuiswedstrijd. We begonnen de eerste minuten  van de wedstrijd goed maar later speelden we wat minder. Toch scoorde we in de eerste helft van de wedstrijd wel  de 1-0. Na ons eerste doelpunt van Luuk uit een corner van Ricardo. Na het goal sloeg de tegen stander toe. Ze scoorde een doel punt maar dat werd afgelast om dat er iemand buiten spel stond. Gelukkig. Toen werd er afgefloten voor de eerste helft. In de rust vertelde  de trainer het een en ander. Tweede helft begon weer. De tegenstander begon sterk maar scoorden niet bij ons, ze kregen veel kansen. Maar gelukkig scoorden we de 2-0 door Lars door een voorzet van Luuk. Daarna kregen we nog kansen alleen scoorden niemand. De volgende die aan de beurt is voor het wedstrijdverslag en de vuile was is Bob.

Geschreven door Christiaan Boom