Bergambacht E1 - SVS JO11-1

SVS JO11-1

E-Pupillen (voorjaar) 2e klasse 08

29 januari 2011 9:45

SVS E1 WINT SPANNENDE WEDSTRIJD TEGEN BERGAMBACHT OP KARAKTER .

E1 heeft wederom goede zaken gedaan in een rechtstreeks duel met een medegegadigde voor de felbegeerde voorjaarstitel.

Ondanks een gehavend E1, die zowel Dennis als Kevin moest missen door de griep, werden de punten ook vandaag mee naar huis genomen en blijft de ongeslagen status nog immer staan.

Dank aan Jack van E2, die vandaag de zieke Dennis verving onder de lat.

De eerste helft lukte het nog wel met redelijk voetbal.

Glenn liep voorop in de strijd in de eerste helft en speelde prima in tegenstelling tot de tweede helft, waarin de fut eruit was.

Jasper kon goed uit de voeten als centrale verdediger, maar de rust die Kevin achterin uitstraalt werd gemist. Vincent had vandaag ook niet zijn beste dag.

Aangezien we na tien minuten tegen een onnodige 1-0 achterstand aankeken was de werklust bewonderenswaardig.

Na drie minuten leek Glenn met een geweldig schot de stand alweer gelijk te trekken, maar tot zijn wanhoop trof de bal wederom de paal.

Vier minuten later kon Glenn met een mooie assist de score overlaten aan Justin en bleef het tot aan de rust 1-1.

De tweede helft werden dus de mouwen opgestroopt ondanks de vrieskou.

Qua kansenverhouding bleef het in de tweede helft redelijk gelijk op gaan, tot in de zesendertigste minuut Kick met een mooi schot bijna de keeper kon verschalken. De bal werd echter door de keeper op de doellijn gestopt alwaar Justin klaar stond om de bal twee centimer verder te rollen om zodoende te scoren.

Een voorsprong in een wedstrijd die alle kanten nog op kan gaan in de resterende veertien minuten.

Bergambacht drong wat meer aan en Jack moest met kunst- en vliegwerk de bal tegenhouden.

Even leek het gelijk te zijn nadat een losgelaten bal van Jack door Bergambacht in de touwen werd gewerkt. De scheidsrechter zag echter een overtreding in het duel om de bal en zodoende mochten wij een vrije trap nemen.

In de allerlaatste seconde van de wedstrijd kwamen we uiteindelijk zelfs nog op 1-3 door een identiek doelpunt als het tweede, alleen nu was het Justin die schoot en Niels die de bal vlak voor de lijn het laatste zetje kon geven.

Heren, complimenten voor het harde werken en gefeliciteerd met de drie punten.

10e minuut   1-0

17e minuut   1-1      Justin