SVS JO13-1 - Sparta (AV) D3

Wim Wiggers

Zaterdag 5-2-2011  SVS D! – Sparta (av) D3  3-2

Hallo

We moesten tegen Sparta we begonnen verzwakt ,want Calvin was er niet, Luuk was ziek en Noah viel na een paar minuten uit. Gelukkig zat Shu- Ming uit D2 bij ons op de bank en viel in als linksback. Dat deed hij heel goed. Het waaide heel hard en we hadden wind tegen. We speelden de eerste helft niet goed. Maar toch kwamen wij op 1-0 na een goede pase naar Jeroen die de keeper goed uit speelde en ons op 1-0 zetten. Sparta kreeg niet veel kansen. In de tweede helft zouden we wind mee krijgen maar de wind was een beetje gedraaid. In de tweede helft deed Amnes mee en stond op nummer tien. Hij viel goed in. Toen kreeg Sparta de bal en gaf een voorzet ik onderschatte de bal en de spits maakt 1-1. Daar na kreeg Sparta een vrijetrap mee rond het zestienmeter gebied en schoot hem in de kruising 1-2. Daarna kregen wij weer een aanval en met een beetje een rommelgoal maakte Lars 2-2. Het was bijna tijd en wij werden wat beter. We zette een goede aanval en de bal werd iets te diep gespeeld maar de keeper mocht hem niet oppakken en schoot hem weg. Lars kreeg de bal en schoot hem geweldig binnen 3-2. Even later floot de scheidsrechter af.  We hadden gewonnen. Een goed resultaat negen punten uit de laatste drie wedstrijden. We gaan zo door.

De volgende die aan de beurt is voor het wedstrijdverslag en de vuile was is Calvin.

Groetjes Bob