SVS JO13-3 - Gouda D2

D-Pupillen (voorjaar) 6e klasse 09

5 februari 2011 10:00

Edwin Knops

Op deze stormachtige dag was Gouda D2 de tegenstander. In de najaars competitie hadden we hier met 1-0 van gewonnen.We wisten  al  dat het een fysiek sterke ploeg was, dus we konden onze mouwen opstropen en aan de bak.

Lennox was er nog niet bij vanwege griep, Max nog geblesseerd en Niels had nog steeds last van zijn enkels. Sven was aanvoerder.

In het begin van de wedstrijd kregen we wat kansjes en na 10 minuten scoorde Lewis de 1-0.
Gouda ging wat feller spelen en maakte hierdoor de 1-1.
Niet veel later nam Noah een corner op rechts die de keeper niet onder controle kreeg
2-1.

Met een voorsprong gingen we rusten. Daan viel in voor Niels en na goed doorgaan scoorde Daan de 3-1.

Gouda kreeg wat kansen en scoorde de 3-2, niet veel later floot de scheids af en waren de 3 punten binnen.

2 wedstrijden gespeeld deze week en 6 punten, klasse jongens.
Iedereen heeft keihard gewerkt , er werd goed in positie gevoetbald en ook waren er weer leuke combinaties.

Complimenten van Wim en Richard voor de vechtlust die we hebben getoond.