SVS JO13-3 - Schoonhoven D3

Jermaine Kozuh Mendes

D3 pakt 3 punten in topper

tegen  Schoonhoven.

In een zenuwslopende wedstrijd verstevigd de D3 zijn koppositie.

Dylan was vandaag aanvoerder, Sven geblesseerd, Michel en Daan stonden reserve.

In de kleedkamer bleek al dat de meeste jongen stijf stonden van de zenuwen, de koppies stonden erg gespannen.
We wisten dat het weer een fysiek zware wedstrijd zou worden, dus konden we weer aan de bak.

Door de zenuwen waren we niet in staat om goed te combineren en liepen we meer achter Schoonhoven aan dan dat we ons eigen spel konden spelen.
Gelukkig ging Lewis goed door op rechts, daarna gaf hij een goede voorzet die Sota vakkundig met zijn knie binnenschoot.

Met een 1-0 voorsprong gingen we ook de rust in. Daan en Michel kwamen er in voor Sota en Noah.

Het werd een echte wedstrijd met veel strijd, we kwamen onder druk te staan maar gelukkig ging de bal er niet in, mede dankzij een super goede redding van Sidney.
Daan liep goed te werken op het middenveld, Faydee stond weer goed achterin, Dylan deed ook bijna allles goed, en Niels buffelde ook weer. Lewis ging goed door op rechts, gaf de bal voor en Niels schoot hem binnen met links.

3 punten en de koppositie verstevigd. Goed gedaan jongens.

Nog 4 wedstrijden te gaan, laten we hopen dat we dit op een leuke manier af gaan sluiten.

Gr van een tevreden coach.