Alexandria'66 D2 - SVS JO13-1

D-Pupillen, D1, 2e klasse 08

12 maart 2011 8:30

Alexandria 66 D2 – SVS D1    8:30        12-03-2011

Vandaag moesten we tegen Alexandria. We moesten al om kwart over zeven verzamelen. Daarna gingen we naar Alexandria toe. Toen we klaar waren in de kleedkamer gingen naar het veld om de warming-up. Toen het half negen was begon de wedstrijd. Kelvin meldde voor de wedstrijd dat hij zich niet lekker voelde dus begon op de bank. Christiaan zat ook op de bank omdat hij te laat was. Na een paar minuten scoorde Alexandria al. Het ging daarna gelijk door                 2-0 daarna 3-0 en ook nog 4-0. De trainer zei dat we moesten blijven voetballen. Tien minuten voor de rust werd Noah gewisseld voor Cristiaan want Noah was geblesseerd. We kregen maar heel weinig kansen in de eerste helft. In de rust hadden ze in de kleedkamer wat gezegd. Toen de tweede helft begon waren we een stuk beter. We kregen een kans een kans die door Thorsten op de paal werd geschoten. Daarna werd door iedereen achterin goed opgebouwd. We kregen daarna een vrije trap die Bob mocht nemen. Hij schoot heel hard maar jammer genoeg op de lat. We gingen gelijk door en net voor de zestien meter werd Luuk onderuit gehaald. Bob mocht de vrije trap nemen en schoot hem deze keer erin. De wedstrijd was daarna afgelopen. In de tweede helft had iedereen hard gewerkt zodat we toch nog konden scoren.

De volgende die aan de beurt is voor het wedstrijdverslag en de vuile was is Kelvin.

Geschreven door: Thorsten Dingler