SVS JO13-1 - Capelle D2

19 maart 2011 10:00

Dick Vlasblom

SVS D1-Capelle D2

Om tien uur waren we begonnen aan de wedstrijd.

We begonnen sterk en er waren wat kleine kansjes over en weer ,

De eerste doelpoging was voor ons na 8 min spelen ,een schot op goal van Ricardo net naast  vervolgd door een kans voor Capelle.

Drie minuten later was er van links schot op goal van Jeroen net over.

Weer enkele minuten later kregen wij een corner die van rechts die net voor langs ging.

10:23  scoorde Capelle vanuit een indirecte vrij trap van links  de 0-1

en drie minuten later  was het weer raak. Een terugspeelbal werd opgepakt door Brad hij dacht dat de bal van een tegenstander kwam veroorzaakte een vrij trap waaruit  Capelle de 0-2 scoorde.

2e helft

Na vier minuten spelen was er een doorbraak van Capelle net door onze verdediging werd onderschept

11:04 Na een aantal schijnbewegingen van Thorsten en de hier uit voortgekomen voorzet werd de bal door Lars prima afgerond. 1-2 er gloorde weer hoop

Enkele minuten later na het toepassen van een voordeel regel werd Cris onderuit geschopt en werd ons een penalty onthouden. Waarschijnlijk belemmerde het vroege voorjaars zonnetje het de scheidsrechter om een juiste beslissing te nemen.

Maar helaas een paar minuten later na een communicatie fout in de verdediging tussen Kelvin en Brad kwam Capelle op 1-3 en was de wedstrijd gelopen.

Groetjes Kelvin

Luuk is aan de beurt voor het volgende wedstrijdverslag en de vuile was.