SVS JO11-1 - Dilettant E1

26 maart 2011 10:00

Mejuffrouw Groenendaal

SVS E1 WEER IN STAAT OM HELE MOOIE DINGEN TE LATEN ZIEN

E1 heeft ook, in de alweer derde ontmoeting van dit seizoen tegen Dilletan E1, de volle winst gepakt.

Man van de wedstrijd was vandaag Glenn,  zonder alle jongens in het veld te kort te doen. Met drie doelpunten en twee assists had hij een flink aandeel in de met 5-3 gewonnen wedstrijd.

Enige kanttekening die bij de wedstrijd te plaatsen is, is dat de uitslag hoger had kunnen en moeten uitvallen. In plaats van verder uitlopen na de 5-0 voorsprong maakten we het ons nog bijna lastig.

SVS begon ongelooflijk gretig aan de wedstrijd, iedereen stond scherp en had er duidelijk zin in. Het was voor de ouders langs de kant om de vingers bij af te likken.

In de zesde minuut kon Jasper, de andere speler die een aparte vermelding verdiend, aangeven op Glenn die vervolgens de stand op 1-0 kon brengen.

De tweede goal van Glenn kwam uit een corner van Kevin, waarna zijn volgende doelpoging op de lat terecht kwam.

De derde goal was een beauty waarbij de tegenstander met een kapbeweging werd uitgeschakeld en de keeper ook geen kans gelaten werd.

De 4-0 kwam op naam van Kick, die de bal grandioos binnen kon werken na een steekpass van Glenn.

Met de rust in zicht werd deze stand niet meer uit handen gegeven.

De coaching in de rust kon beperkt blijven door de jongens te vragen scherp te blijven en simpel te blijven voetballen.

Na twee minuten spelen in de tweede helft leek het erop dat er geen vuiltje meer aan de lucht was na de binnentikker van Justin op wederom aangeven van Glenn.

E1 bleef vervolgens op de aanval spelen, maar het was Dilletant die steeds gevaarlijker werd vanuit de counter. SVS had pech in de afronding, waarbij met name Glenn twee niet te missen kansen onbenut liet.

Na de 5-2 werd Jasper weer snel in de ploeg gebracht om het middenveld weer in balans te krijgen. De tegenstander slaagde er uiteindelijk toch nog in Dennis nog een keer te verschalken.

Jongens, prima wedstrijd gespeeld, hou dit vol!!

6e minuut  1-0      Glenn

7e minuut  2-0      Glenn