RVVH D4 - SVS JO13-3

SVS JO13-3

D-Pupillen beker poule, D3, Groep 4 14

2 april 2011 8:30

Voor de beker wedstrijd was RVVH uit Ridderkerk de tegenstander, een vijde klasser die bovenin mee draait.

We konden dus rekenen op een zware pot.

De eerste 15 minuten was er niks aan de hand, het enige wat we vergaten te doen was scoren. We kregen 3 ,100% kansen, maar de bal ging er niet in.

RVVH kwam voor de eerste keer over de midden lijn en scoorde gelijk, na de aftrap bleven we weer op balbezit spelen en kwamen er weer wat kansjes, helaas kwam RVVH voor de 2e keer over de middenlijn en scoorde via de kluts de 2-0.

We gingen rusten en na een goeie preek en het besef dat we veel beter waren gingen we weer het veld op.

Vanaf de aftrap ging Lewis goed door, maar wat hij normaal doet, zelf scoren, deed hij nu niet, hij speelde de bal naar Sota die naast schoot.

Meteen daarna scoorde RVVH  de 3-0 en was de wedstrijd gelopen, we gingen achterin 1 op 1 spelen en uit een counter scoorde RVVH weer.

4-0 verliezen en veel beter zijn als de tegenstander, jammer maar de competitie is belangrijker.

Ook al waren een paar jongens heel verdrietig gelukkig kwam al gauw het besef dat het maar een beker ronde was.

Toch trots op het hele elftal dat hard heeft gewerkt en op een uitstekende  keeper die ons de 2e helft op de been hield.

Gr Richard