SVS JO13-3 - BVCB D5

D-Pupillen (voorjaar) 6e klasse 09

9 april 2011 8:30

Acronius van der Zweep

In een knots gekke wedstrijd wint de D3 van BVCB.

Het doel vadaag was om veel doelpunten te maken en weinig tegen te krijgen. Al na 1 minuut  ging Lewis goed door en scoorde de 1-0.
Niet veel later scoorde BVCB tegen, we kregen een vrije trap die Noah goed binnen schoot 2-1.
Na goed doorgaan scoorde Lewis de 3-1 en voor de rust de 4-1 en 5-1.

Geen vuiltje aan de lucht, maar als zo vaak begonnen we niet scherp aan de 2e helft. BVCB kwam terug tot 5-4.

Lewis scoorde de 6-4 waarna BVCB de score weer terug bracht naar 6-5.
Noah werd voor 5 minuten uit het veld gestuurd en met 10 jongens moesten we proberen de overwinning te behalen.

Niels scoorde de 7-5 en Lewis de 8-5.

Weer 3 punten en op naar de laatste wedstrijd tegen Gouda, bij een overwinning blijven we 1e en is het kampioenschap dichtbij. Schoonhoven moet nog 2 wedstrijden winnen om met punten gelijk te komen en dan gaat het doelsaldo tellen.

Groetjes van Richard en succes volgende week jongens.