Jodan Boys E2 - SVS JO11-1

E-Pupillen (voorjaar) 2e klasse 08

9 april 2011 9:30

SVS E1 IS KLAAR VOOR DE KAMPIOENSWEDSTRIJD VAN AANKOMENDE ZATERDAG

SVS E1 heeft de uitwedstrijd tegen de Jodan Boys opgesierd met een zevenklapper.

In Gouda werd de laatste uitwedstrijd van het seizoen met 1-7 gewonnen en lijkt E1 klaar voor de allerlaatste en meest beladen wedstrijd van het seizoen tegen Unio uit Oudewater.

Na de dramatische slotwedstrijd tegen Schoonhoven in het najaarsseizoen, waarbij we niet verder kwamen dan een gelijkspel, terwijl we drie punten nodig hadden voor het kampioenschap, lijken we nu met niets minder genoegen te nemen dan de gladiolen!

Jodan Boys, met twee nieuwe sterren in de gelederen , probeerde het E1 in de eerste helft nog wat lastig te maken, waarbij vooral de shirtjes van onze verdedigers op kwaliteit getest werden.

Na vijf minuten konden we op voorsprong komen door een alerte Kick, die een inzet van Glenn kon afronden.

Nog geen twintig tellen later stond de stand al weer gelijk, door onoplettendheid hier en daar.

Het antwoord van E1 kwam even spoedig, Glenn kon er vandoor vanaf het middenveld en met een afgemeten diepte pass kon hij Justin in de gelegeheid stellen te scoren.

Met deze 1-3 voorsprong werd er gerust en konden de puntjes op de i worden gezet.

De tweede helft hadden we geen kind meer aan de Jodan Boys en bleef SVS op volle toeren spelen.

Na zes minuten spelen mocht SVS op zo’n 20 meter een vrije trap nemen iets links van het doelgebied.

Glenn melde zich en schoot de bal op een heerlijke manier in de touwen hoog boven de keeper.

Twee minuten later veroverde Glenn de bal op het middenveld om vervolgens zo’n beetje van dezelfde afstand de bal tegen de touwen te rossen.

Hierna kreeg Jodan Boys een aantal kansen die op een grandioze manier gepareerd werden door Dennis.

Vervolgens ging Niels een aantal keer opvallend op zoek naar zijn goaltje, wat hem uiteindelijk ook zou lukken.

Twee minuten voor tijd tenslotte werd Justin weer in stelling gebracht door Glenn en had vervolgens geen moeite met de geboden kans en liet de keeper kansloos.

Wederom een prima wedstijd van onze mannen. En nu op naar de kampioenswedstrijd  tegen Unio, thuis op16 april om 10 uur.

5e  0-1         Kick

6e  1-1