Gouda D2 - SVS JO13-3

SVS JO13-3

D-Pupillen (voorjaar) 6e klasse 09

16 april 2011 8:30

Vandaag moesten we de laatste wedstrijd van dit seizoen uit naar Gouda. Er moest gewonnen worden om de druk op Schoonhoven te houden.

Dylan was geblesseerd en Lewis was de aanvoerder.

Het begin van de wedstrijd was heel goed, Gouda kwam niet aan de bal en via een goede combinatie scoorde Michel.

We bleven de druk op voeren en nog voor de rust scoorde Noah 2 keer.

Na de rust kreeg Gouda een pingel en de stand werd terug gebracht naar 1-3.

Door hard werken van alle jongens bleef dit de stand en kunnen we nu alleen maar wachten op de uitslag van Schoonhoven.

In de najaars competitie zijn we gedeeld 1e geworden met Scoonhoven, alleen heet doelpunt gemiddelde van Scoonhoven was beter, ook nu staan we gelijk maar heeft Schoonhoven een beter doel gemiddelde.

In de najaars competitie hebben we 9 wedstrijden gespeeld, 1 verloren en 1 gelijk, 22 punten gehaald, 44 keer gescoord en 11 doelpunten tegen gekregen.

In de voorjaarscompetitie hebben we 10 wedstrijden gespeeld 1 verloren en 1 gelijk, 25 punten gehaald, 39 keer gescoord en 14 doelpunten tegen gekregen.

Dit is een heel goed resultaat en namens Wim kan ik wel zeggen dat we een leuk seizoen hebben  gehad en dat de jongens goed vooruit zijn gegaan.

Nog lekker met z,n allen een weekend weg en nog 1 toernooi en dat zit het seizoen erop.

Goed gedaan jongens!!!!!!