Ommoord D1 - SVS JO13-1

D-Pupillen, D1, 2e klasse 08

16 april 2011 10:30

Het verslag Ommoord D1- SVS D1

We moesten 9:15 verzamelen en 10:30 spelen in Ommoord, dit is dichtbij dus het duurde niet lang  voordat we er waren. We moesten nog even wachten voordat we ons gingen omkleden, daarna gingen we het veld op. Ik zat de eerste helft op de bank. De wedstrijd begon het ging wel goed maar het werd 1-0 we hebben veel aangevallen via onze rechtsbuiten Thorsten alleen werden deze niet zo goed afgemaakt. Het werd al snel 2-0 en we zakten een beetje weg het werd 3-0 maar door een prachtig goal van Chris dus 3-1 maar jammer genoeg zijn we met 4-1 de rust in gegaan. We kwamen met goede moed het veld weer op,  maar door nog een goal van Chris werd het 4-2, daarna weer Ommoord met de 5-2 dit was jammer maar we bleven knokken en even later werd het 6-2 , de trainer vond dat we goed gespeeld hadden en daar waren we blij mee,  Brad was wel de man of the match.

De volgende die aan de beurt is voor het wedstrijdverslag en de vuile was is Brad.

Groetjes van Jeroen