SVS neemt revanche op Kethel Spaland

Kethel Spaland, vv 1

2 februari 2019 14:00

R. Wolf

SVS heeft op een geweldige manier revanche genomen op Kethel Spaland. Met maar liefst 5-0 werd de nummer 12 van de competitie aan de kant gezet. Zelfs spits Raymond Lingen wist twee keer te scoren.

Eerder dit seizoen verloor de ploeg van trainer Wout Ooms met 4-0 van Kethel Spaland. Destijds werd Bart de Keijzer na tien minuten het veld uit gestuurd met een rode kaart.

Nu kwam SVS na tien minuten op voorsprong. De in de basis teruggekeerd Nick Peeters kopte een voorzet van Chris van der Graaf achter doelman Michel Zuur.

“Ik weet eigenlijk ook niet wat ik daar deed”, lachte Peeters na afloop tegen de camera van IJssel-Sport, “Ik kom daar eigenlijk nooit.” De verdediger kan zich niet meer heugen wanneer hij voor het laatst heeft gescoord. “Dat moet vorig seizoen uit een penalty zijn geweest. De laatste keer uit een schot of penalty kan ik me in ieder geval niet meer herinneren.”

De andere doelpunten voor SVS werden gemaakt door Raymond Lingen (2x), Chris van der Graaf en Jonathan Linger.

Basisplaats

Peeters mocht voor het eerst sinds 1 december in de basis starten. “Ik heb een paar wedstrijden gemist door werk en een weekendje weg dus ik stond er terecht naast.” De verdediger moest beginnen vanwege een enkel kwetsuur voor Stefan van der Staal. De angst heerst bij SVS dat Van der Staal niet meer in actie komt dit seizoen. De verdediger miste ook al het begin van het seizoen vanwege een enkelblessure.

bron: IJssel Sport Youp Kruithof

Hieronder de link naar het fotoverslag van deze wedstrijd.

fotoverslag competitiewedstrijd
SVS ZA1 - KETHEL SPALAND ZA1