SVS – Strijen eindigt in een gelijkspel

Strijen 1

19 oktober 2019 14:00

S.J.P.M. van Lith

Zaterdagmiddag speelde SVS op Sportpark Schenkel tegen Strijen. De Capellenaren waren zeker niet de mindere tegen Strijen, dat vier plekken hoger staat op de ranglijst. Aanvoerder Nick Peeters eiste een hoofdrol voor zich op.

SVS, dat vorige week koploper Rozenburg versloeg, begon met vertrouwen aan de wedstrijd. De blauwwitte brigade ging meteen op zoek naar het doel van Strijen. De ploeg van Wout Ooms wilde de goede wedstrijd van vorige week een passend vervolg geven. Strijen liet vanzelfsprekend niet over zich heen lopen wat resulteerde in een leuke eerste helft met kansen voor beide teams. Gescoord werd er echter niet, er werd gerust met 0-0 op het scorebord

Nick Peeters eist hoofdrol voor zich op

In de tweede helft vielen er wel doelpunten. Binnen acht minuten was het raak. Uit een corner wist Nick Peeters de bal achter doelman Dos Santos te werken. Zo kwam SVS op een niet onverdiende voorsprong. Een klein kwartier later was het diezelfde Peeters die voor de tweede maal wist te scoren uit een hoekschop. Helaas voor hem en de SVS-aanhang telde deze op het scorebord als een doelpunt voor Strijen. Na dit eigen doelpunt stond de stand dus weer gelijk.

De club uit Strijen leek na de gelijkmaker wel te kunnen leven met de gelijke stand. SVS was nog wel op zoek naar een nieuwe voorsprong, maar wist niet meer te scoren. De wedstrijd eindigde in dus in 1-1.

bron : Christian Marck IJssel-Sport