cvv Zwervers C2 - SVS JO15-2

WEDSTRIJDVERSLAG 27 AUGUSTUS 2011

DE ZWERVERS  - SVS

Hoi allemaal,

Hierbij het wedstrijdverslag van onze 1ste officiële bekerwedstrijd van zaterdag 27 augustus jl. tegen de Zwervers.

Allereerst wil ik zeggen, ook namens Dennis, dat wij supertrots zijn op jullie spel en inzet. Ook willen we de aanwezige ouders bedanken voor hun support. Wij hopen dat we deze huidige groep bij elkaar kunnen houden. Het is een hele leuke groep om mee te werken en we hopen daarom ook dat er niemand meer hoeft af te vallen.

We hebben zaterdag een nieuw spelsysteem uitgeprobeerd, waarop we hebben getraind, namelijk het omschakelen van aanval met het 4-3-3 systeem naar verdediging met het 5-3-2 systeem. Zo creëerden we op het middenveld een man meer, waarmee de tegenstander in de 1ste helft zich geen raad wist.

In de 15e minuut maakte Bob een waanzinnige goal van ca. 40 meter afstand. Dennis scoorde de 0 – 2 en Naoufal maakte het voor de rust af met 0 – 3 waardoor we met een lekker gevoel de kleedkamer in konden. Er waren nog meerdere kansen dus dit beloofde wat voor de 2e helft. In de 2e helft maakte Naoufal de 0 – 4 en Dennis de 0 – 5. De Zwervers deden ook nog mee en maakte in de 2e helft de 1– 5. Hierna maakte Dennis de 6e voltreffer en om het even af te maken maakte Hsiung Ming de 1 – 7 als eindstand af.

Topscoorder is op dit moment dus Dennis met 3 doelpunten………..!

Man of the match was vandaag het gehele team, want de 1ste wedstrijd zo beginnen en met elkaar geknokt hebben, petje af!

Maandag een oefenduel tegen de dames :) en daarna weer op naar de 2e wedstrijd.

De kop is eraf, blijf allemaal scherp, we hebben nog een leuk seizoen te gaan…..

Groet en hierbij geef ik de pen door aan Hsiung Ming…….

Erwin

Ps. Nog een huishoudelijke mededeling. We hebben er voor