SVS JO15-2 - DCV C2

Wedstrijdverslag 17 september 2011

SVS C2 – DCV C2

Wedstrijd SVS C2 - DCV C2
Ik ben de verslaggever voor vandaag, Hilmi Dalama.
We begonnen om 10 uur met de wedstrijd. De scheidsrechter floot de fluit en we begonnen. Het begon goed met de wedstrijd, we maakten veel aanvallen. Naoufal scoorde de 1-0! We gingen de rust in met 1-0.

In de 2-de helft was het wel moeilijker, ze speelden veel beter maar wij gaven niet op. We knokten om de bal en daar kwam de 2-0 door Noah, wat een blunder was door de keeper! Na de 2-0 was het heel moeilijk voor ons om aanvallen te maken. Er werd na de 2-0 veel verdedigd maar ze kwamen er doorheen. Daar kwam de 2-1 voor DCV. We hadden nog maar 6 minuten maar we lieten ze niet meer scoren. De scheids floot de
wedstrijd af en we hebben 2-1 gewonnen!!

Alweer een overwinning! Ik vind dat we allemaal goed gestreden hebben. Hierbij geef ik de pen door aan Naoufal.