UNIO C2 - SVS JO15-2

Wedstrijdverslag 24 september 2011

Unio C2 - SVS C2

Unio vs SVS C2.

Na de aftrap zetten we gelijk druk op Unio. Het was een mooie wedstrijd, spannend. In de eerste helft gebeurde er niet veel. Er kwam 1 kans voor SVS maar die kans werd niet gescoord. 2e helft nemen wij de aftrap. In het begin waren er niet veel kansen tot wij er uit kwamen en Damian de Wit een heel mooie voorzet gaf, maar Naoufal scoorde niet :(. Later kwam Unio eruit met hun goede verdediger maar daar was Edwin en die stopte hem waardoor die geblesseerd raakte. Mooiso Edwin:p.
Later kwam SVS eruit met Noah, Naoufal en Damian. Noah gaf de voorzet op Naoufal
en ik scoorde helaas weer niet :(. In de laatste 5 minuten besliste Unio de wedstrijd met een schot in de rebound. Einde:(.

Naoufal