SVS pakt punt tegen Spirit

2907XA
CAPELLE AAN DEN IJSSEL
tel. 010-4511125

In een matig duel heeft SVS, in eigen huis, doelpuntloos gelijkgespeeld tegen de nummer twee uit de tweede klasse D.  0-0 was ook een goede afspiegeling van de wedstrijd, waarin beide teams verdedigend zeer goed stonden en er in de gehele wedstrijd weinig kansen werden weggegeven.

Toch had de wedstrijd heel anders kunnen verlopen als de Spirit-spits na 12 seconde de grote kans niet om zeep had geholpen. Er waren gedurende de wedstrijd nog wel wat kleine mogelijkheden aan beide kanten, maar de brilstand was uiteindelijk terecht.

In de tweede helft kreeg Julian van der Geest van de thuisploeg nog een rode kaart van de Amsterdamse scheidsrechter Robbie Tiesinga. Dit wegens een vermeende slaande beweging naar zijn tegenstander.

SVS staat door dit resultaat op de zesde plaats in de tweede klasse D. Volgende week staat er een moeilijke wedstrijd op het programma voor de mannen van Roy Brinkman. In Krimpen aan den IJssel staat de ‘derby’ tegen koploper DCV op het programma. De ploeg die onder leiding staat van oud SVS-trainer Wout Ooms wonnen tot nu toe al hun competitiewedstrijden en zijn dan ook de trotse koploper. De selectie van DCV heeft nog meer spelers met een SVS verleden in de gelederen. Doelman Bart de Keijzer, Wesley Valk en Jonathan Linger speelden in het verleden ook hun wedstrijden in het blauwwit. De wedstrijd begint a.s. zaterdag op 15:00 uur aan het Waalplantsoen in Krimpen aan den IJssel.

Foto’s/ verslag: Johan Sepers/ JCS Sports