Schoonhoven D2 - SVS JO13-2

D-Pupillen beker poule, D2, Groep 3 05

24 september 2011 9:45

SVS D2 NEEMT DRIE PUNTEN MEE UIT SCHOONHOVEN

D2 heeft na het gelijke spel van vorige week, waarin volgens de toen aanwezigen een zeer goede pot voetbal werd voorgeschoteld, wederom een overwinning geboekt.

In een niet bijster goede wedstrijd kwam SVS D2 amper in moeilijkheden en werd vrij gemakkelijk met 1-3 gewonnen.

In de laatste tien minuten van de eerste helft werd de wedstrijd beslist in ons voordeel.

Acht minuten voor rust kwam D2 via Glenn op 0-1 door een mooie diagonale knal na een steekpass door Justin.

Zeven minuten later wist Renzo zijn eerste doelpunt te noteren door een bijna identieke goal als de hiervoor genoemde teamgenoot.

D2 leek de smaak te pakken te hebben en perste er nog een aanval uit die onreglementair gestopt werd door een verdediger van Schoonhoven.

Justin wist de bal langs en over de muur te krullen maar zag deze prachtige trap op de lat belanden, maar gelukkig was Glenn goed meegelopen met de bal en kon de bal onhoudbaar voor de keeper in koppen.

Met een 0-3 ruststand konden we de frambozenlimonadesiroop opzoeken in de kleedkamer. Die er net zo gezellig en verzorgd uit bleek te zien als de suites op ons complex.

De jongens beloven scherp en gretig aan de tweede helft te beginnen maar kregen het lid op de neus. Na vier minuten wist Schoonhoven als enige nog één keer het net te vinden, ondanks enkele 100% kansen van met name Justin.

Maandag staat de oefenwedstrijd tegen Excelsior R. op het programma

22e minuut    0-1      Glenn