SVS JO13-2 - Sparta (AV) O12

... (e.d.)
Assist: Onbekend
...
Glenn van Dijk (scrimmage)

3 oktober 2011 19:00

SVS D2 SPEELT BESTE WEDSTRIJD TOT DUSVER EN DOLT SPARTA;  5-1

Vorige week nog bleken we vijftig minuten lang de gelijke van Excelsior Rotterdam te zijn , maar in de laatste tien minuten werden we van 0-1 op 0-6 opzij gezet.

Afgelopen zaterdag tegen Xerxes./DZB zagen we een prima eerste helft en een tweede helft waarin de krachten weg sijpelden.

Maar wat een wedstrijd kregen we gisteravond voorgezet door de mannen van D2.

Eindelijk bleken we in staat om zestig minuten lang strijd te leveren en te domineren.

Mannen wat jullie gisteren lieten zien was grote klasse.

Met een ontketende Glenn aan het front, die vanavond heel goed werd gevonden door o.a. Justin en Willy werd de grootste zege tot nog toe dit seizoen geboekt.

In de derde minuut was het al raak door Glenn die de bal in de uiterste hoek liet verdwijnen. Drie minuten later klonk weer de SVS Mars over het veld na een lekkere goal van Justin.

Er werd vanavond vroeg druk gezet op de Spartaanse verdediging, die druk liep in de twintigste minuut zo hoog op dat een verdediger die op zijn nek werd gezeten door Glenn de bal in paniek langs zijn eigen keeper schoof.

Lekkere ruststand, maar de tweede helft wil nogal eens roet in het eten gooien.

Maar vanavond werd de juiste instelling gevonden, meteen werd de druk weer opgevoerd.

Na twee minuten kon Willy over rechts zijn man uit spelen en gooide er een heerlijke voorzet uit, welke goed besteed was aan Glenn.

Het is dat de paal twee maal in de weg stond bij andere pogingen van onze centrumspits en een doelpunt werd afgekeurd vanwege buitenspel, anders had de score nog hoger uitgevallen.

Danny schoof geleidelijk meer door naar het middenveld en Tim had een prima inval beurt.

Sparta kon dankzij een goede individuele actie de eer nog redden voor Glenn de einduitslag op 5-1 kon brengen.

Bij neerlaag en victorie, complimenten voor het vertoonde spel jongens.

Helaas eindigde de avond voor het zoontje van de trainer van Sparta in mineur.

Het kind kwam ongelukkigerwijs in een wespennest terecht achter het doel en moest met ruim dertig steken naar het IJsselland Ziekenhuis.

Vanaf deze kant wensen wij hem van harte beterschap namens het hele team!

3e minuut    1-0      Glenn

6e minuut    2-0      Justin