SVS JO15-2 - Capelle C3

Wedstrijdverslag zaterdag 8 oktober 2011-10-11

SVS C2 – Capelle C3

Met verslaggever: Kursad Yilmaz

We begonnen met de wedstrijd om kwart voor tien. We speelden tegen Capelle C3,. Het waren lastige tegenstanders maar we begonnen goed met de wedstrijd. In het begin speelden we goed maar kregen na paar aanvallen van Capelle een doelpunt tegen, 0-1. Het was jammer maar we gingen door met strijden en na een paar aanvallen van ons werd het gelijkspel. En jawel hoor, vanuit een corner scoorde Naoufal de 1-1! We waren allemaal blij en we wisten dat we niet op mochten geven. We gingen 1-1 de rust in.

In de tweede helft speelden we heel slecht. We kregen alleen veel aanvallen van Capelle maar de verdedigers lieten niets door. In de helft van de 2 de helft kregen we een vrije trap, Hilmi nam de bal, hij schoot en daar kwam de 2-1!! Gelijk na de 2-1 dachten we dat we al hadden gewonnen maar ze maakten gelijk de 2-2. Later maakten ze ook gelijk de 2-3. Jammer genoeg hadden we deze wedstrijd verloren maar we hadden allemaal goed gespeeld.

Ik geef de pen over aan Bob Zwaan.