Bergambacht C2 - SVS JO15-2

5 november 2011 14:30

Competitiewedstrijd zaterdag 5 november 2011
Bergambacht C2- SVS C2

Bergambacht C2 tegen SVS C2 (1-0)

We begonnen aan de wedstrijd om half drie maar we speelden alsof we net uit bed kwamen. Bij ons liep het niet en de tegenstander had een aantal kleine kansjes, wat resulteerde na 22 minuten spelen in de 1-0 voor Bergambacht die voortkwam uit een aanval over links en van waaruit ik (Kelvin) dus mijn eerste doelpunt van het seizoen maakte. Al met al een mooi doelpunt.
De tweede helft begonnen we voortvarender. Na 1 minuut spelen was er al een kop-kans voor Bob en een minuut later was er alweer een kans  voor Hilmi, wat helaas niet
resulteerde in een doelpunt. Maar we waren wakker … na wat over en weer kansjes
was er na een kleine 20 minuten spelen een mooie 1-2 combinatie tussen Duncan
en Hilmi. Het hieruit voortkomende schot kon de keeper maar net stoppen, helaas
het bleef 1-0. We kregen steeds meer vat op onze tegenstander en voerden de druk op. Vijf minuten later hadden we weer een scoringskans na een voorzet van Jimmy op Naoufal maar ook deze kans leverde niet het gewenste resultaat op. We gaven niet op, wat resulteerde in een doorbraak van Daymen maar deze werd zijn scoringskans ontnomen…Penalty. We gingen ons opmaken voor de welverdiende gelijkmaker. Bob nam de penalty. Hij nam een aanloop maar helaas…. het sprookje kreeg niet het gewenste einde en het bleef 1-0.

Uw verslaggever Kelvin van Dongen