SVS JO15-1 - SVS JO15-2

Vriendschappelijke wedstrijd vrijdag 04-11-11

SVS C1- SVS C2

Hallo allemaal

Dit is het verslag van de oefenwedstrijd tussen C1 en C2 .
De wedstrijd begon en C1 zette gelijk druk. Ze speelden heel aanvallend maar door een terugspeelbal op Bianca die een foutje maakte, rolde de bal zo het doel in. Zo
stond het 1-0 voor C2. Daarna bleef C1 gewoon hetzelfde doorvoetballen en C1
maakte al snel de 1-1. In de eerste helft was C1 de betere partij maar toch kwam
C2 op voor sprong door een mooie actie van Jimmy.

In de tweede helft ging C1 het zelfde door. Het bleef lang 2-1 maar uiteindelijk maakten zij een mooie actie die goed tegen werd gehouden door invalkeepster Daphne. Toen werd er een overtreding gemaakt in het strafschop gebied door C2. Zij schoten de penalty binnen. Daarna kwam wij (C2) niet goed van onze eigen helft af. Zo kwam er een vrije trap aan de zijkant van het veld en die werd binnen geschoten. C1 had daarna nog veel kansen. Ze maakten er nog eentje waardoor de eindstand 4-2 werd voor C1.

Groetjes Bob van der Stigchel C2
N.B. C2 dankt Daphne Prins voor het invallen als keepster

De wedstrijd tussen SVS C1-C2 was heel spannend. Het was ook een wedstrijd voor de scheidsrechters cursus.

Het was heel spannend totdat er een fout werd gemaakt, bij onze keepster die per ongeluk de bal onder haar voet liet door lopen. Daardoor stond het toen 1-0. Het duurde even toen wij ook gingen voetballen, en dat gebeurde toen steven de 1-1 maakte. Een paar minuten later kwam C2 weer in de aanval waardoor ook gescoord werd het was toen 1-2.

In de tweede helft gingen we beter voetballen we kwamen dan ook gelijk met 2-2.

Even later waren wij weer in de aanval met steven, maar de keepster van C2 tikte de bal weg. Toen kwam er een aanval via de zijkant, er werd een voorzet gegeven en ingetikt door Harvey waardoor wij voor kwamen met 3-2.

Even later werd er door de zelfde jongen: Harvey gescoord waardoor wij op 4-2 stonden. De wedstrijd was afgelopen met een eindstand van 4-2 voor SVS C1.

SVS C2 heeft tijdens de wedstrijd veel geluk gehad met de paal/lat die een stuk of 15x
geraakt zijn. De scheidsrechters hadden het goed gedaan en beide teams hebben goed werk verricht.
Groetjes, Daymen C1