SVS JO13-3 - VOC D6

D-Pupillen, D3, 6e klasse 05

19 november 2011 8:30

Stefano Zappeij

Vandaag  een thuiswedstrijd tegen VOC.  Na een administratief oponthoud begon de wedstrijd later dan gepland. Faydee (griep,beterschap!) en Kyle (knie,supporter ) speelden niet mee dus had trainer Bert 12 jongens tot zijn beschikking. Trainer Peter was er vandaag niet bij en zat, ongetwijfeld in spanning te wachten op de  uitslag.
De wedstrijd stond onder leiding van ass.trainer Stefanno, Jack’s vader (Ed) was onze vlaggenist.

SVS nam al direct het balbezit en ondanks het heldere weer zou het toch gaan regenen vandaag...??, jawel het regende namelijk kansen, teveel om hier alle kansen te beschrijven.

Want ondanks de  vele doelpogingen van oa: Max, Luuk, Fernando,Kevin(lat), Rowan en Javan slaagde SVS er maar niet in om te scoren. Er werd erg goed samen gespeeld.Ook achterin hielden de jongens de boel op slot. Een enkele keer brak V.O.C door maar werd er goed verdedigd door afwisselend, Job, Sander, Lennox, lars en  aanvoerder Mitchell

Één keer moest Jack zijn eigen fout herstellen na een zwak genomen achterbal.Vlak voor rust was het Kevin die de paal weer eens testte, dit tot grote opluchting van VOC's harde kern!

Tijdens de rust prees trainer Bert de vele doel pogingen en het goede samenspel, als men deze lijn zou doorzetten zouden de goals vanzelf vallen.Ook drong hij aan om de juiste posities te houden. Natuurlijk geloofde tegenstander VOC ook nog in een goede afloop want vaak genoeg gebeurd het dat de goal na lang uitblijven aan de andere kant valt.

Zover liet SVS het echter niet komen want de kansen namen weer toe Zo was er een kans voor Max die de bal rakelings via de lat over zag gaan. Het begon nu toch wel erg lang te
duren want ook de onvermoeibare Rowan en luuk, kevin, Javan en lennox  zagen hun pogingen de mist in gaan.
Door het constante storen van SVS, kreeg VOC af en toe de kans om door te breken vooral hun spits (Isaia) slaagde er zo nu en dan in om voor gevaar te zorgen, maar Jack hield ook vandaag weer knap de "0".

Na een snelle doorbraak op rechts via :Luuk en een voorzet van :Fernando maakte avan het karwei af 1-0, eindelijk lag de bal in het net. In een hoog tempo ging SVS door na een kansje voor Kevin was het opnieuw Javan die met een mooie lob de keeper verschalkte 2-0.

De 3-0 kwam tot stand na een hard schot van Fernando wiens gestopte kogel via de keeper voor de voeten van Javan kwam die vandaag dus een echte hattrick maakte!

De 4-0 kwam op naam van Kevin na een mooie pass van Luuk.

Op het einde nog een blessure behandeling voor Mitchell, die de bal hard in zijn gezicht kreeg, gelukkig viel de schade mee!

complimenten voor gehele team er werd weer keihard geknokt vandaag, klasse jongens!

Het legioen zou graag wat eerder de goals zien vallen... de spanning is soms niet uit te houden...

"44" 1-0,Javan
"47" 2-0,Javan