cvv Zwervers C2 - SVS JO15-2

26 november 2011 14:30

Wedstrijdverslag zaterdag 26-11-2011

cvv De Zwervers C2 – SVS C2

De wedstrijd  cvv De Zwervers C2- SVS C2 op 26 November.

Het was een koude dag en gelukkig was de wedstrijd in de middag. Iedereen was er die zou komen en we gingen op zoek naar onze kleedkamer. Om half 3 begonnen we eindelijk op het hobbelige veld. En we hadden kansen maar we konden niet scoren en dat gold ook voor De Zwervers die wisten niet te scoren. Uiteindelijk wordt er gescoord en ik ben toevallig de maker. Het staat 0-1. De scheids fluit af voor de eerste helft en we gingen weer terug naar de kleedkamers.

De tweede helft gaat beginnen en we komen steeds dichterbij het goal. Uiteindelijk komt er weer een prachtige goal van Naoufal en het stond 0-2. De Zwervers komen weer terug in de wedstrijd en maken 1-2. Maar dat wisten we ook weer recht te zetten door Dennis en weer op 2 goals verschil.

We waren niet al te best in de eerste helft. Maar in de tweede helft was het veel beter gegaan.

Dit was mijn verslag.

Groeten Duncan Littel

Reactie Avang: De geblesseerden kwamen kijken en aanmoedigen. Wat een teamspirit! Goed zo, C2.