Haastrecht C2 - SVS JO15-2

17 december 2011 12:30

Wedstrijdverslag zaterdag 17 december 2011

vv Haastrecht C2 – SVS C2

We wilden graag winterkampioen worden, dus we waren er klaar voor! Helaas moest ik wel op de bank beginnen. Vorige week gestoeid met Hilmi en daar nekpijn aan overgehouden. Naast me op de bank zaten Luuk, Duncan en Damian. We zaten te popelen om in te mogen vallen.

De wedstrijd begon gelijk al fel. Over en weer werden kansen gecreëerd. Een mooie voorzet van Thomas en een hard schot van Hilmi was onhoudbaar voor de keeper. We bleven hard werken, maar de tegenstander deed dat ook. Na een minuut of  5 maakten zij de gelijkmaker. Er werd veel geprotesteerd want volgens ons was het buitenspel, maar ja, Ricky’s vader had niet gevlagd. Van mijn moeder moet ik nu schrijven: ‘we zijn niet boos hoor, hooguit wat verdrietig’….

Daarna deden we er nog een tandje bij. Dennis bleef maar jagen en het lukte hem om hieruit ook nog een doelpunt te maken. Na een minuut of 10 scoorde Dennis nog een keer na een mooie onderschepping van de bal. De tegenstander maakte helaas 2-3, maar we stonden wel voor!

De tweede helft mochten zij aftrappen en al binnen 2 minuten maakten ze 3-3. Nu hadden zij de wind mee en konden van ver schieten op het doel. Na 5 minuten mocht ik invallen en kon ik er gelijk flink tegenaan. Even later redde Luuk ons door met een
mooie kopbal de bal uit het doel te houden. Het bleef fel, maar Haastrecht was
feller. Het werd 4-3 en daarna zelfs nog 5-3. Jammer, geen winterkampioenschap
voor ons!