SVS JO13-3 - VVOR D4

10 december 2011 8:45

Gabriël Cornelisse

Zat 10-dec-2011

SVS D3-V.V.O.R D4    5-0 (1-0)

Vandaag speelden de mannen van Peter en Bert hun laatste (competitie)wedstrijd voor de winterstop.Na de afgelasting van vorige week werder weer stevig getraind deze week want,de nummer 2 V.V.O.R kwam op bezoek eenheuse topper dus, hier werd met spanning naar uitgekeken..

Sander deed  niet mee,maar zijn vader was wel aanwezig als supporter en benieuwd naar het resultaat.

Kyle deed na lange tijd weer mee dus dat was goed nieuws. De wedstrijd werd geleid door Dhr Cornellisse een echte K.N.V.B. scheidsrechter. Vlaggenist was vandaag: Peter.

SVS begon sterk, de duels speelden zich voornamelijk op het middenveld af met zo nu en dan een uitbraak aan beidde kanten. Het was Kevin die voor het eerst goed doorbrak maar zijn schot rolde zachtjes voorlangs over de achter lijn. Na opnieuw een afgeslagen aanval via Fernando op rechts kwam hieruit een corner voor SVS

Deze werd genomen door:Javan die de bal hoog voorgaf door een woud van benen wam de bal bij Luuk terecht.

Die beheerst de 1-0 inschoot. Na nog wat speldenprikjes van onze zijde, werd de druk opgevoerd door V.V.O.R. De verdediging had vandaag de handen vol maar achterin en op het middenveld hielden o.a:Mitchell,Lars,job,Kyle, en Faydee het hoofd koel.

Hierdoor kon V.V.O.R niet echt in zijn spel komen.soms werd er iets te ruw het duel aangegaan wat ook resulteerde in een vrije trap voor onze goal,deze bal verdween echter huizenhoog over de goal van Jack. Wat volgde was een razendsnelle counter via Mitchell en kevin, die werd echter afgefloten wegens buitenspel.

Even erna opnieuw een grote mogelijkheid voor:Kevin deze werd echter gestopt door de keeper van V.V.O.R. Hierna volgde er nog een kans voor Max zijn schot vloog over de lat  Even was er een "slipper" in de verdediging toen Mitchell de bal voor de neus van Jack breed tikte maar gelukkig werd de bal opgepikt door Job.verder nog wat kansjes voor Fernando ,Kyle en Faydee die op niets uitliepen. Faydee moest naar de kant vanwege een blessure, maar kon gelukkig later verder spelen Meerdere hoogtepunten zouden bewaard blijven voor de 2e helft,of was het nog die bal die per abuis tegen de scheidsrechter op vloog..???

De 2e helft begon met een goede aanval van V.V.O.R. hun spits speelde zich knap vrij en lag al op koers richting de SVS goal,jammer genoeg voor hem schoot de bal weg en was het Rowan die de bal oppikte en doorspeelde naar Kevin die de bal perfect doorgaf aan Luuk die dankbaar de 2-0 binnen schoot. V.V.O.R  begon de druk
op te voeren en kreeg ook de nodige kansen,hierbij werden van beidde kanten de duels niet geschuwt met als resultaat zo nu en dan wat oplopende gemoederen, doch
echt over de schreef ging het vandaag niet, mede dankzij een strak leidende scheidsrechter. De 3-0 ontstond uit een afgezwaaide cornerbal die bij de sterk spelende Mitchell voor de voeten kwam en het karwei goed afmaakte (zijn 1e goal voor SVS!) even erna opnieuw een grote kans,helaas stond Javan buitenspel. V.V.O.R bleef toch doorgaan op jacht naar een doelpunt, die viel ook bijna omdat Jack zich vergiste in de snelheid van zijn tegenstander ,gelukkig ramde Job de bal net op tijd uit de goal, een minuut later opnieuw een grote kans voor V.V.O.R. nu was Jack er als de kippen bij en voorkwam hij alweer een doelpunt, al moest hij wel even opgelapt worden. SVS ging zelf weer op jacht naar meer goals, eerst was het Rowan die zijn poging achter zag gaan, een moment later was het opnieuw Kevin die met een mooie boogbal de 4-0 aantekende. Spits Javan zorgde een minuut later met een mooie solo actie voor de 5-0 eindstand. Hierna kreeg hij nog een grote kans na een voorzet van Rowan schoot hij de bal via de keeper over het doel, pure pech dus..

Op deze plaats even een compliment voor de harde zwoegers van het team,ook als je niet scoort draag je bij aan het team resultaat,de jongens hebben allemaal keihard gewerkt vandaag ,Jack hield vandaag opnieuw de "0" Inmiddels al 240 minuten een geweldige prestatie... grote klasse jongen!.(Gomes here i come!)

Net als jullie trainers zijn " wij van het legioen" blij dat het zo goed gaat, hopelijk kunnen jullie dit na de winterstop voortzetten! Alvast fijne feestdagen en een gezond en sportief 2012

scoreverloop

"6e" Luuk 1-0