GEEN TRAININGEN IVM WINTERSTOP

13 december 2017 16:00

Aanstaande zaterdag 16 en zondag 17 december worden de laatste competitie-wedstrijden en voor een aantal teams beker- of inhaalwedstrijden op ons complex gespeeld voordat de winterstop ingaat.

Vanaf maandag 18 december 2017 t/m zondag 7 januari 2018 zijn er géén trainingen.
Dit geldt voor alle teams !!

De kantine is tijdens deze periode dan ook GESLOTEN !!
Alleen op donderdag 21 december (KERSTKLAVERJASSEN) zal de kantine geopend zijn.

Op zaterdag 6 januari 2018 houden we weer onze traditionele nieuwjaarsreceptie, met voorafgaand om 14:00 uur de nieuwjaarswedstrijd tussen SVS selectie en SVS Voorheen onder leiding van André den Boer als scheidsrechter.

Voor alle teams (behalve ZA1) geldt dat de competitie in het weekend van 3/4 februari weer van start gaat, met een inhaal/beker weekend. Zijn er voor een team geen inhaalwedstrijden of spelen ze geen beker meer, dan starten deze teams dus pas in het weekend van 10/11 februari weer.

Voor ZA1 start de competitie weer in het weekend van 27/28 januari.

Als de weers- en veldomstandigheden het toelaten gaan alle trainingen weer vanaf maandag 8 januari 2018 van start.

Het bestuur wenst iedereen

“Prettige Kerstdagen en een voorspoedig (en sportief) 2018”

Bron: bestuur SVS