UPDATE POULE-INDELINGEN COMPETITIE SEIZOEN 15-16 JEUGD B-CATEGORIE (M)A, (M)B, (M)C, (M)D, (M)E EN F BEKEND

23 oktober 2015 14:15

De indelingen voor de competities bij de jeugd van KNVB district West II zijn voor enkele teams aangepast. Hieronder vinden jullie voor alle SVS teams die uitkomen in de B-categorie (B1 t/m B4, C1 t/m C6, D1 t/m D6, E1 t/m E8, F1 t/m F6, MA1, MB1 + MB2, MC1, MD1 t/m MD3 en ME1) de poule indeling voor de competitie seizoen 2015-2016. Ook zijn de poules nu genummerd.

poule indeling competitie seizoen 2015-2016

Met ingang dit seizoen '15-'16 is voor alle in de B categorie jeugdteams (inclusief de meisjesteams MA, MB, MC, MD en ME-teams) de opzet van de beker en competitie gelijk aan elkaar.

Er is eerst gestart met een bekercompetitie in een poule van 8 teams. Ieder team speelde tot aan de herfstvakantie 7 bekerwedstrijden (halve competitie).

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving gaat alléén de poulewinnaar door naar de volgende ronde.

In de herfstvakantie heeft de KNVB, mede op basis van de opgave van de vereniging en de resultaten van de beker, een competitie-indeling gemaakt. De competitie bestaat uit een poule van 10 teams, en er wordt dan een hele competitie afgewerkt, die dus op zaterdag 31 oktober 2015 voor al deze teams van start zal gaan met hun 1e wedstrijd.

Bron: wedstrijdsecretariaat SVS