POULE INDELINGEN (MET NUMMERING) BEKER SEIZOEN 2020-2021

7 augustus 2020 0:30

De indelingen voor de bekercompetitie van KNVB district West II zijn bekend. Hieronder vinden jullie voor alle deelnemende SVS teams de indeling voor de districtsbeker. De nummering is vandaag bekend gemaakt. Het programma zal weldra ook beschikbaar zijn op onze site, voetbal.nl en in de wedstrijdzakenapp.

Het bekerprogramma is al wel te raadplegen via de keuze "alle wedstrijden" die jullie kunnen vinden onder de menukeuze WEDSTRIJD INFO / TRAININGEN

poule-indeling KNVB Beker 2020-2021

Alle O13 t/m O19 teams en de seniorenteams beginnen op zaterdag 29 augustus 2020 met bekerwedstrijden en hun competitie start op zaterdag 19 september 2020. Alle teams die beker spelen starten met een bekercompetitie in een poule van 4 teams. Ieder team speelt 3 bekerwedstrijden (halve competitie). Het beste team gaat door naar de volgende ronde.

Alle JO7 t/m JO12 teams beginnen op zaterdag 5 september 2020 direct met competitiewedstrijden die in 4 reeksen zullen worden gespeeld. Zij spelen dus geen bekervoetbal.

De volledige speeldagenkalender voor het komende seizoen kunnen jullie inzien door hieronder op de link te klikken.

SPEELDAGENKALENDER SEIZOEN 2020-2021