START KEEPERSTRAININGEN NIEUWE SEIZOEN - maandag 7 september intakegesprekken

4 september 2020 20:30

We hebben een nieuwe keeperstrainster gevonden voor onze jeugdkeepers. Haar naam is Kelly van Rij-Hermsen. Ze is zelf een oud-speelster van SVS, en heeft al enige tijd haar eigen keepersschool. Aan het eind van dit bericht stelt zij zichzelf ook even voor aan jullie.

Alle aangemelde jeugdkeepers kunnen zich as maandag 7 september melden bij Kelly voor een startgesprek. Hierbij neemt zij de zelfkennis van de keeper door. Ouders mogen er uiteraard bij zijn.

Alle keepers zijn dan welkom vanaf de aanvangstijd van hun leeftijdsgroep. Elke keer 1 keeper per gesprek. Gesprek duurt hooguit 5 minuten.

18:00 uur O10-O12

18:45 uur O13-O16

19:30 uur O17-O19

Vanaf maandag 14 september starten dan officieel de trainingen.

We hebben de volgende afspraken gemaakt over de trainingstijden en leeftijdsgroepen:

Maandag van 18.00 uur tot 18.45 uur = O10 t/m O12.

Maandag van 18.45 uur tot 19.30 uur = O13 t/m O15 (ook meisjes).

Maandag van 19.30 uur tot 20.30 uur = O17 t/m O19 (ook meisjes).

Alle trainingen worden gegeven op veld 2 F.

Wij verzoeken jullie zelf de keepers aan te melden bij Kelly, dat kan telefonisch of via whatsapp op 06-48116788 of per email op [email protected]

Even voorstellen :

foto_Kelly_van_Rij.JPG      logo_balvast_keepersschool.jpeg

Ik ben Kelly van Rij-Hermsen, 31 jaar oud.

Vanaf mijn 5e ben ik al bezig met het keepen. Ik heb de KNVB elftallen tot en met de JO17 nationaal doorlopen. Helaas door 2 zware knie blessures genoodzaakt te stoppen met mijn actieve carrière als keepster.

Helaas tijd genoeg om na te denken wat ik nu wilde gaan doen in het voetbal. Mijn oude keeperstrainer heeft mij op het idee gebracht om een school te openen voor keepers, en in 2016 is Keepersschool Balvast geboren.

Ondertussen bij clubs als Sparta en Feyenoord in dienst geweest als keeperstrainer van de jeugd. Dit beviel zo goed dat ik dit verder wilde uitwerken en met amateurclubs wilde samenwerken om keepers beter te maken en professioneel op te leiden. Gelukkig gelooft SVS in mijn talent en heb ik er super veel zin in om zo snel mogelijk aan de slag te gaan.

Op de zondagen zijn de keepers van SVS, ook van harte welkom bij Keepersschool Balvast. Bij deze mag ik de keepers een mooie korting van 15% geven op een heel seizoen bij Balvast. Kijk op onze website (www.voetbalacademiebalvast.nl)  voor meer info en om je eventueel aan te melden voor de zondag.