Klupp Sportswear

22 juni 2020 15:45

De samenwerking met Robey en 100% Voetbal zal na een periode van 6 jaar worden beëindigd. Vanaf het seizoen 2020-2021 wordt Klupp Sportswear de nieuwe kledingleverancier van SVS.

Klupp Sportswear is een Nederlands sportmerk, gevestigd in Barendrecht. Het bedrijf bestaat sinds 2008 en is eigendom van de Rotterdamse ondernemer Pim Blokland. Zij zijn o.a. leverancier van diverse grote amateurverenigingen in de regio en van het Surinaams elftal.  In samenwerking met de ontwerpafdeling van Klupp zijn er nieuwe thuis- en uitshirts ontworpen voor SVS.

SVS is altijd tevreden geweest met de kwaliteit en service van Robey/100% Voetbal. Dat was ook geen reden om de samenwerking te beëindigen. De belangrijkste redenen om voor Klupp te kiezen waren de financiële voordelen voor SVS en de mogelijkheid voor leden via een webshop kleding te bestellen. Uiteraard verwachten wij ook van Klupp een uitstekende dienstverlening.

Robey kleding mag nog 3 seizoenen gebruikt worden, tot uiterlijk 31 mei 2023. Robey kleding zal echter vanaf heden niet meer geleverd worden.

Klupp kleding kan binnenkort alleen bestelt worden via de SVS webshop. De wedstrijdkleding is op dit moment nog in productie, maar we verwachten dat de kleding aan het begin van het nieuwe seizoen beschikbaar is. Kleding die je dan voor woensdagavond 23.59 uur besteld, kan op zaterdag worden opgehaald bij SVS. Tevens kan bij SVS kleding gepast worden. Je kunt er ook voor kiezen om de kleding thuis te ontvangen. Daarvoor zullen door Klupp verzendkosten worden berekend, met uitzondering van bestellingen boven EUR 100,00.

Zoals gezegd zal Klupp kleding niet meer via een winkel geleverd worden. SVS zal zelf de distributie in handen nemen. Hiervoor zoeken wij vrijwilligers die bereid zijn om af en toe te helpen bij het uitleveren en passen van kleding. Hoe meer vrijwilligers, hoe lichter het werk. Indien je interesse hebt, kan je contact opnemen met Dick Vlasblom of via [email protected]

Teamsponsors zijn zeer belangrijk voor een vereniging als SVS. Voor kledingsponsors hebben SVS en Klupp diverse mogelijkheden die we graag met je bespreken. Voor informatie over sponsoring kun je contact opnemen met [email protected]

Voor vragen over Klupp kleding kan je contact opnemen met Dick Vlasblom of via [email protected]

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst