28-11-2020 SVS MIXTOERNOOI JO8/JO9 en JO10/JO11

28 november 2020 20:45

Vandaag, 28 november, was er op SVS een mixtoernooi georganiseerd voor JO8 t/m JO11.
Na weken van onderling tegen elkaar oefenen, nu even de teams door elkaar heen mixen en een gezellig toernooi spelen. Het was georganiseerd voor JO8 en JO9 samen, die speelden op een kwart veld, en tegelijkertijd een apart toernooi voor JO10 en JO11 op een half veld.
Om 9:00 uur verzamelden alle kinderen bij het hek, waar afscheid werd genomen van hun ouders ivm de corona maatregelen, en daarna werden er vervolgens binnen het hek de teams verdeeld.
Onderaan staat een link naar een foto impressie van deze ochtend, zodat de ouders toch een indruk kunnen krijgen.

JO8/JO9

4 teams van 8 spelers. Ieder team had 2 trainers.
Er werd om 09:30 afgetrapt en al snel bleek dat de indeling van de teams goed gedaan was door de organisatie. De wedstrijden gingen gelijk op. De jongens en meisjes waren allemaal erg fanatiek. En ook langs de lijn werden er fanatiek aanwijzingen gegeven.

JO10 en JO11

Met 6 teams van 7 of 8 spelers werden er 5 wedstrijden gespeeld. Het was mooi te zien hoe iedereen samenspeelde met elkaar. De wedstrijden waren vol spanning en soms sensatie. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Voor JO10 was het even wennen op een half veld. Na 5 wedstrijden waren ze echt wel moe. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Ook voor de trainers was dit een goede manier om alle spelers eens te zíen spelen. De foto's geven verder een mooie impressie.

Na iedere ronde stond er een kar klaar met siroop en een stukje fruit voor alle spelers. Voor de trainers ook een warme kop koffie of thee, want het was toch best fris langs de lijn.

Na 3 of 5 speelrondes van 30 minuten per wedstrijd, waarin er nipte overwinningen of nederlagen werden genoteerd, werd er afgesloten met een "prijsuitreiking". Alle kinderen kregen een flesje AA en een zakje chips als dank voor hun inzet.

Een speciale dank gaat uit naar Danny Reget en Rogier de Lange voor het organiseren van deze leuke ochtend voor de kinderen. Ook dank naar alle enthousiaste trainers die hun hulp hebben geboden en alle andere vrijwilligers die hierbij betrokken waren.
In deze moeilijke tijden van geen competitie voetbal, gaf dit toernooi vandaag toch het gevoel dat er echt iets op het spel stond.

Ook een bedankje aan Celia Groenewege, de fotografe, die zorgde voor een mooi aandenken aan deze leuke ochtend.

Tot vriendjesdag op 12 december allemaal.

LINK NAAR >>>>>> FOTOALBUM MIXTOERNOOI 28-11-2020