AANVANG WINTERSTOP + START TRAININGEN IN HET NIEUWE JAAR

3 december 2020 11:30

De winterstop is dit jaar gelijk getrokken met de kerst schoolvakantie. De laatste trainingen zijn dan ook op donderdag 17 december. Op zaterdag 19 december kunnen er dan ook géén oefenwedstrijden meer worden gespeeld.

Vanaf maandag 21 december 2020 t/m zondag 3 januari 2021 zijn er géén trainingen. De kantine en ons complex zijn gedurende deze periode dan ook GESLOTEN !!

Er zal dit jaar vanwege de coronamaatregelen helaas ook geen nieuwjaarsreceptie of nieuwjaarswedstrijd gehouden kunnen worden.

START TRAININGEN 2021

Als de weers- en veldomstandigheden het toelaten, gaan voor alle teams de trainingen (voor zover uiteraard toegestaan door de overheid) weer van start volgens het trainingsschema vanaf maandag 4 januari 2021, tenzij de overheid binnenkort besluit om de schoolvakantie te verlengen, want dan starten de trainingen later.

De kantine en kleedkamers blijven voorlopig nog gesloten. Velden en ballenhok zullen bereikbaar zijn.

De kantine zal helaas pas weer open gaan als de noodmaatregelen van de overheid op het gebied van Corona worden aangepast. Ook weten we nu helaas nog niet wanneer er weer wedstrijden gespeeld kunnen gaan worden, daar er nog géén besluit is genomen wanneer de competities weer hervat kunnen worden.

De KNVB heeft de 1e wedstrijden in het nieuwe jaar gepland voor zaterdag 16 januari 2021. Dit is echter mede afhankelijk van versoepeling van de coronamaatregelen door het kabinet, dat hierover waarschijnlijk op 8 december 2020 een besluit zal nemen.

Ondanks alles hoopt het bestuur dat iedereen volgend jaar zo snel moegelijk weer kan voetballen en wenst het bestuur iedereen

“Prettige Kerstdagen en een voorspoedig (en sportief) 2021”

kerstwens.png

Bron: BESTUUR SVS