GEZOCHT! WEDSTRIJDBALJONGEN/MEISJE

10 mei 2021 12:30

Helden en heldinnen die de wedstrijdbal dit EK veilig naar de middenstip brengen.

Doe jij ’m onder je arm? De officiële EK wedstrijdbal. De bal waar het Nederlands elftal vanaf 13 juni hopelijk heel vaak mee gaat scoren. Maar vóór de wedstrijd begint, moet iemand ’m bewaken en veilig naar de middenstip brengen. Heb jij het in je? Bewijs het maar!

Ben jij tussen de 10 en 14 jaar ? Haal dan een Volkswagen UEFA EURO 2020 voetbal bij M. de Koning Volkswagen dealer of een andere Volkswagendealer in jouw buurt.

Laat je van je coolste kant zien!

Zo word je Wedstrijdbaljongen/meisje:

• Haal een Volkswagen UEFA EURO 2020 voetbal bij de Volkswagen dealer, bestel er een online of pak je eigen bal en teken het Volkswagen logo erop.
  • Maak een foto of video waarin je laat zien hoe jij de bal vasthoudt en bewaakt. Zo bewijs je dat jij het coolste Wedstrijdbaljongen/meisje van Nederland bent.
  • Upload jouw foto of video op de speciale actiepagina (via volkswagen.nl), vul het formulier in en wie weet leg jij dit EK de bal op de middenstip tijdens een wedstrijd van Oranje in Amsterdam.
  • Uiteraard leg je niet alleen de bal op de middenstip, maar kijk je daarna samen met je familie de wedstrijd in de Johan Cruijff Arena (4 tickets).

Klik op de onderstaande afbeelding en bekijk de promotievedeo vn deze actie.

Schermafbeelding_2021-05-10_123709.jpg

Meer informatie over deze actie kun je lezen op de website van M. de Koning Volkswagendealer.