In memoriam Joop Nooitrust (1940 -2022)

23 september 2022 13:00

Deze week bereikte ons het bericht dat Joop Nooitrust op 21 september 2022 is overleden.

Vanaf het moment dat zijn kleinzoon Ricardo ging voetballen bij SVS in 2002, was hij altijd aanwezig als trouwe supporter bij de wedstrijden van de elftallen waar Ricardo in speelde. Een deel van onze huidige seniorenselectie is met Joop opgegroeid.

Met het overlijden van Joop Nooitrust verliest SVS een trouwe supporter, maar bovenal verliest een kleinzoon zijn opa. Het bestuur van de vereniging heeft zijn medeleven uitgesproken aan Ricardo en zijn familie.

U kunt persoonlijk afscheid nemen van Joop op dinsdag 27 september van 18.30 tot 19.15 uur in het uitvaartcentrum van crematorium Schollevaar, Burgemeester Schalijlaan 2 te Capelle aan den IJssel.

De familie neemt op donderdag 29 september in besloten kring afscheid van Joop.

opa.jpg       voorkant_kaart_joop_nooitrust.jpg

binnenkant_kaart_joop_nooitrust.jpg