SVS houdt selectie intact

2 juni 2023 19:15

Het seizoen loopt bijna ten einde of is al ten einde. Na een zeer knappe opmars heeft de selectie o.l.v interim-coach René de Lely en Andries Hansen het helaas net niet gered voor handhaving in de 2e klasse. Desondanks heeft bijna de voltallige selectie aangegeven om het nieuwe seizoen 2023-2024 bij SVS te blijven, waar we als club, huidige blijvende staf en de nieuwe trainers Ron Luijten en Peter Ketting zeer blij mee zijn.

Spelers die vertrekken bij SVS:

Tim de Winkel keert terug naar vv Capelle om daar in een lager seniorenteam met vrienden te gaan spelen, Jimmy Ramawadh gaat naar Neptunus Schiebroek, en Regienaldo Dias en Stephan Paterno stoppen.

Bij het 2e stopt Bob Sonnevelt.

Bij O23 vetrekken de volgende spelers: Lars Deelen (naar CKC), Joey Hoogerdijk (stopt) en Tyrell Richardson (naar Alphense Boys).

Om de gezonde concurrentiestrijd sterker te maken zullen er, buiten de huidige blijvende selectie van het 1e, 2 spelers (extern) worden toegevoegd, die bij de club passen en van toegevoegde waarde kunnen zijn.

Spelers die komen bij SVS:

Alec Schoneveld (vv Spirit) zal als keeper zijn overgang maken/aansluiten bij de selectie van SVS, en Gino Engelbracht (vv Capelle) zal terugkeren bij SVS na een mooie periode bij vv Capelle, en maakt Daan ter Heide de overstap van SVS O23 naar het 1e. Quincy van Tienhoven keert weer terug bij SVS en zal aansluiten bij het 2e. Bij O23 komen een heleboel nieuwe spelers, en zal er zeer waarschijnlijk een 2e O23 team bijkomen.

Diverse spelers van het 2e en O23 zullen in de voorbereiding kansen krijgen om zich in de selectie te spelen. De nieuwe staf en SVS willen graag intern kijken hoe de selectie het best vormgegeven kan worden en hoe de 3 selectieteams elkaar kunnen versterken. Dit is een belangrijke voorwaarde van Ron Luijten en Peter Ketting en de huidige blijvende staf om aan iets nieuws/moois te bouwen.