Team-nieuws MO17-1

CORONA UPDATE (28) : CORONA MAATREGELEN PER 15 JANUARI 2022 – WAT ZIJN DE GEVOLGEN VOOR SVS

14 januari 21:15  Gisteravond was er weer een persconferentie waar nieuwe maatregelen zijn aangekondigd om het aantal corona besmettingen terug te dringen en de druk op de zorg te verlichten, maar ook zijn er gelukkig voor de sport een aantal versoepelingen.meer »

1614x gelezen

POULE INDELING 3e fase JO8/JO15 en MO-teams VOORJAAR 2022

23 december 20:15  De indelingen voor de 3e fase voor JO8 t/m JO15 en alle MO-teams voor de voorjaarscompetitie 2022 van KNVB district West II zijn bekend. Hieronder vinden jullie voor alle betreffende SVS teams de indeling voor deze 3e fase van de competitie.meer »

1011x gelezen

BOUWPROJECTEN 2021

20 december 20:00  Helaas zitten we op dit moment weer in een strenge lockdown en heeft het jaar 2021 wederom in het teken van het corona virus gestaan. Tijdens bestuursvergaderingen is veel tijd besteed aan de corona maatregelen en de gevolgen voor de leden van SVS. Veel van de publicaties op onze website waren aan dit onderwerp gerelateerd. Daar is niet veel meer aan toe te voegen. meer »

1494x gelezen

CORONA UPDATE (27) : CORONA MAATREGELEN PER 28 NOVEMBER – WAT ZIJN DE GEVOLGEN VOOR SVS

29 november 21:45  Wij hebben jullie 27 november geïnformeerd dat het bestuur vanavond zou overleggen over de gevolgen van de corona maatregelen per 28 november. meer »

1942x gelezen

CORONA UPDATE (26) : CORONA MAATREGELEN PER 28 NOVEMBER 2021

27 november 10:15  Gisteravond was er weer een persconferentie waar nieuwe maatregelen zijn aangekondigd om het aantal corona besmettingen terug te dringen en de druk op de zorg te verlichten. Voor SVS hebben de nieuwe maatregelen tot gevolg dat er na 17.00 uur geen activiteiten meer kunnen plaatsvinden op ons terrein. meer »

1651x gelezen

CORONA UPDATE (25) : CORONA MAATREGELEN PER 16 NOVEMBER

16 november 3:15  Helaas stijgt het aantal positieve corona besmettingen zeer sterk en zijn er weer aangescherpte maatregelen nodig. Het bestuur begrijpt heel goed dat niet iedereen de nieuwe maatregelen met gejuich heeft ontvangen, maar gezien de snelle stijging van het aantal besmettingen is actie van de overheid wel noodzakelijk.meer »

1813x gelezen

CORONA UPDATE (24) : VANAF ZATERDAG 13 NOVEMBER 2021 NIEUWE CORONA MAATREGELEN

13 november 10:00  Per 13 november heeft het demissionair kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd voor de sport. meer »

1970x gelezen

CORONA UPDATE (23) : VANAF AS ZATERDAG 6 NOVEMBER 2021 NIEUWE CORONA MAATREGELEN

4 november 22:45  Per 6 november heeft het demissionair kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd voor de sport. Bij sporten op buitensportlocaties is er voor publiek en sporters vanaf 18 jaar een CoronaToegangsBewijs (CTB) vereist, maar dat geldt alleen voor de binnenruimtes van de sportlocatie (zoals kleedkamers, toilet, bestuurskamer, sportkantine) en het buitenterras.meer »

1887x gelezen

NIEUWE KEEPERSTRAINER VOOR DE JONGENS EN MEISJES JEUGD

16 oktober 19:00  Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel zullen hebben vernomen hebben we afscheid genomen (met elkaars instemming) van Kelly van Rij-Hermsen als keeperstrainer. Gelijk staan we bij zo’n wijziging direct voor het dilemma hoe gaan we dit zo goed mogelijk oplossen. Via Jordy van Geet werden wij in contact gebracht met zijn vriend Ischa Dokter. meer »

1050x gelezen

SPAREN VOOR DE CLUBKAS VAN SVS : DE AH ACTIE IS VOORBIJ, MAAR DE PLUS GAAT NOG EVEN DOOR

9 oktober 20:45  De actie van AH waarbij er gespaard kon worden voor de clubkas van SVS is inmiddels afgelopen, maar de actie van PLUS gaat nog even door. Natuurlijk zijn wij blij met deze acties en vertrouwen er dan ook op dat velen van jullie deel willen nemen aan deze acties. Doe dus mee en geef SVS een steuntje in de rug.meer »

2061x gelezen

Ga naar archief