SVS ZA3 KAMPIOEN

1 juni 2019 16:15

Vandaag diende het restant van 47 minuten gespeeld te worden van de eerder gestaakte wedstrijd tegen Swift Boys ZA2. Stand op moment van staken was 1-1, en om kampioen te worden moest SVS ZA3 vandaag gewoon winnen en 3 punten binnen halen.

SVS wist in het restant van de wedstrijd nog 2 x te scoren , en dus werd de uitslag 3-1.

Door deze overwinning komt SVS ZA3 op 54 punten, en dat was genoeg om het kampioenschap binnen te halen in de reserve 4e klasse 07.

Door deze overwinning speelt SVS ZA3 volgend seizoen weer in de A-categorie in de reserve 3e klasse.

Het bestuur en de jeugdcommissie feliciteren de spelers van SVS ZA3 en hun begeleiders met het behalen van dit fraaie resutaat.