NIEUWE LAYOUT WEBSITE

23 december 2019 16:00

Zoals u misschien al heeft gemerkt heeft onze website sinds vanmorgen een nieuwe layout.
Na 9 jaar vonden wij dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuw gezicht, en met deze nieuwe layout hebben we er weer een aantal nieuwe mogelijkheden bij gekregen.

We zijn nu flexibeler voor wat betreft de indeling van de website, en kunnen allerlei widgets op de door ons gewenste positie plaatsen. Daarnaast is de nieuwe template responsive. Dat betekent dat deze layout volledig automatisch meeschaalt met het apparaat dat de bezoeker gebruikt zoals mobiel, tablet, laptop, etc. De bezoeker heeft te allen tijde, wat voor device men ook gebruikt, een optimaal beeld en navigatiegemak.

Gewijzigde menustructuur

Ook hebben wij een aantal onderdelen onder een ander menukeuze geplaatst. Het menu staat nu trouwens voortaan bovenaan de website.

Alle zaken die met wedstrijden en trainingen te maken hebben kunt u voortaan terugvinden onder het menu : “wedstrijd-info en trainingen”.

Mocht u iets niet terug (kunnen) vinden, laat het ons dan even weten.

webmasters SVS
Eric Groenendaal