NIEUWE AANVANGSTIJDEN HERENSELECTIE (SVS 1, 2 en 3)

27 juli 2020 17:15

Afgelopen jaren is het regelmatig voorgekomen dat de wedstrijden van SVS 2 en SVS 1 op zaterdagen later begonnen dan de oorspronkelijke planning. Het kwam vrij regelmatig voor dat ’s ochtends de jeugdwedstrijden uitliepen, waardoor het 2e later moest starten dan 11:30 uur en daardoor het 1e ook niet tijdig hun wedstrijd kon aanvangen.

Om deze problemen op te lossen is er in overleg met selectie en bestuur besloten om de selectieteams (SVS 1, 2 en 3) met ingang van komend seizoen later te laten beginnen met hun wedstrijden.

SVS 2 zal voortaan om 12:00 uur gaan spelen, en SVS 1 en 3 om 14:30 uur.

Hierdoor voorkomen we ook dat er op beide kunstgrasvelden om 10:00 uur geen ruimte meer zou zijn voor de hogere jeugdteams (vanaf O15).

Wel betekent dit dat de laatste speelronde ook zal opschuiven. De laatste wedstrijden op veld 1 en 2 zullen voortaan dus om 16:30 uur aanvangen als de selectieteams thuis spelen. Op veld 3 en 4 wijzigen de aanvangstijden in principe niet.

aanvangstijden.png

Bron: Bestuur SVS