Zaterdag 3 verslaat Engelsen

7 mei 2012 16:00

Afgelopen zondag hadden we een team uit Engeland op bezoek. Het bekende Spitfire Colts FC.
Deze jongens waren vrijdag in Nederland aangekomen

Zaterdag speelden ze een wedstrijd tegen een elftal van CWO en verloren nipt met 2-0.

De zaterdagnacht en de vroege zondagochtend werden nuttig besteed met een bezoek aan de Amsterdamse binnenstad om daar wat cultuur te snuiven.

Rond 11 uur zondagochtend arriveerde de bus in Capelle en kon de wedstrijd beginnen.

De eerste helft konden onze Engelse gasten het nog wel enigszins bijbenen, na rust echter lieten de krachten het afweten en kon SVS ZA3 uitlopen naar een 5-1 overwinning.

Na de wedstrijd hebben we gezamelijk het grote succes van Feyenoord gezien en gevierd.

Rond 17:00 ging men, met een deels half slapende ploeg, met de bus weer naar het hotel.