Vacaturebank

19-06-2022

JEUGDCOÖRDINATOREN

JEUGDCOÖRDINATOR

De jeugdcoördinator begeleidt en ondersteunt de jeugdtrainers en jeugdleiders, met als doel elke jeugdvoetballer optimaal op te leiden dankzij een prima samenwerking”.

Wat verwacht SVS van jou?

• De jeugdcoördinator is belast met de coördinatie van de dagelijkse gang van het jeugdvoetbal bij SVS.
  • volgt frequent de trainingen en de wedstrijden van de jeugdteams.
  • Is het aanspreekpunt voor de uitvoering van het organisatorische beleid van de jeugdopleiding van SVS
  • Verzorgt stipte communicatie met trainers, ouders, overige coördinatoren en andere clubs en is vaak en makkelijk aanspreekbaar.
  • bespreekt het jeugdbeleidsplan en de jaardoelstellingen met de sportief verantwoordelijk en deelt deze met de trainers.
  • organiseert periodiek overleg met de trainers cq leiders, geeft ondersteuning aan de trainers cq leiders, zowel op trainingsgebied als voor het coachen van wedstrijden
  • evalueert de trainers cq leiders en bespreekt de evaluatie van de spelers met de trainers
  • ziet in het algemeen toe op de goede samenwerking binnen de jeugdafdeling
  • staat in nauw contact met de Hoofd Jeugd Opleiding, overige coördinatoren en de jeugdvoorzitter.
  • is een aanspreekpunt voor nieuwe spelers en regelt de inschrijving via het digitale inschrijfformulier, en is – samen met de trainer en leider – het eerste aanspreekpunten voor de ouders.

Wat biedt SVS?

• Een prettige en lerende omgeving waarin jij je als trainer verder kunt ontwikkelen;
  • Het wekelijks werken met talentvolle voetballers;
  • Uitstekende trainingsfaciliteiten;
  • Ondersteuning en begeleiding van de technisch jeugd
  • Een passende financiële vergoeding;

Is jouw interesse gewekt en zou je graag trainer worden van onze mooie club?

Neem dan contact op met ons Hoofd Jeugd Opleiding Ger Mulder via [email protected]

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder